Kinesio taping od fyzioterapeuta

Okrem využitia tejpovania vo fyzioterapii, napríklad na relaxáciu a stimuláciu svalov, spevňovanie kĺbov s tejpovaním dnes mnohí pracujú aj ďalšími spôsobmi.

Máte časté bolesti hlavy a krčnej chrbtice? Trápia vás bolesti bedier, kolena, nestabilné kĺby alebo preťažené svaly? Chystáte sa na tréning, športový výkon alebo trávite dlhé hodiny pri počítači? Vaše ťažkosti zmierni tejpovanie od odborníka.

Sedavý spôsob života a nárast obezity majú za následok, že si čím ďalej viac ľudí sťažuje nielen na bolesť chrbta, ale aj veľkých kĺbov alebo svalov. Pomôcť pritom môže správna rehabilitácia aj tejpovanie od fyzioterapeuta.

Kto môže využiť kinesio tapeing od fyzioterapeuta?

• Ľudia pracujúci v zamestnaniach, ktoré si vyžadujú ťažkú ​​fyzickú námahu.
  • Športovci a fyzicky aktívni ľudia, ktorí chcú zlepšiť svoj výkon, zlé držanie tela, znížiť bolesť kĺbov, svalov alebo šliach.
Tejpovanie Bratislava

Kinesio taping

Kinesiotapeing ako súčasť fyzioterapie dokáže zmierniť aj dlhotrvajúcu bolesť svalov, kĺbov, šliach a prináša úľavu počas akútnych aj chronických ťažkostí pohybového aparátu.

V našom rehabilitačnom centre v Bratislave ponúkame rôzne techniky tejpovania podľa príčin bolesti.

tejpovanie halluxov
tejpovanie ramena
tejpovanie kolena
tejpovanie členka
tejpovanie krížov
tejpovanie chrbta a iné.

Tejpovanie vykonáva len vyškolený fyzioterapeut.

Tejpovanie je užitočným pomocníkom pri vašom športe. Nezabudnite na opatrnosť a chráňte svoje svaly pred nežiaducimi zraneniami alebo im doprajte regeneráciu po úraze.

Tejpovanie aktivuje nervovú a obehovú sústavu a tým pozitívne ovplyvňujú činnosť  svalov a obeh krvi. Dochádza tak k urýchleniu procesu hojenia a regenerácie svalov. Tejpovanie sa vo fyzioterapii používa na prevenciu a liečbu športových úrazov, zmierňuje bolesť a slúži ako opora pre svaly a kĺby.

Kinesio taping od fyzioterapeuta

Ošetrenie svalov ramena tejpovaním

Pri ošetrení svalov tejpovaním ramena sa v postihnutých tkanivách pomerne rýchlo aktivujú ozdravné procesy, a tým je umožnený rýchly návrat k aktívnej činnosti v plnom rozsahu. Prostredníctvom tejpovania sme schopní zmierniť bolesť, znížiť zápal, podporovať sval pri pohybe, a to prakticky 24 hod. denne. Kinesio taping umožňuje podporu a stabilitu kĺbom, väzom a svalom bez obmedzenia cievneho a lymfatického zásobenia a rozsahu pohybu.

Je metóda využívaná vo fyzioterapii k ovplyvneniu musculosceletárneho systému. Spočíva v aplikácií pružných pások na postihnutú oblasť. Správnou aplikáciou vhodnej techniky kinesiotapu na postihnutú oblasť aktivujeme reflexnú odpoveď organizmu s cieľom odstrániť patologické zmeny. Tým umožníme pohybovému aparátu návrat do fyziologického funkčného stavu. Týmto postupom riešime natiahnuté, oslabené alebo preťažené svaly, čím odstraňujeme vzniknutú bolesť.

Kinesio Taping je vhodným doplnkom nie len pre terapiu problémov pohybového aparátu, ale predovšetkým ako súčasť prevencie a tým zníženia rizika potenciálneho poranenia.

Tejpovanie ako doplnková liečebná metóda

Tejpovanie je skvelá vec a často slúži ako perfektná doplnková metóda k ďalším liečebným postupom. Lepenie tejpov sa používa vo fyzioterapii ako doplnok po lymfatickej drenáži, alebo napríklad po laserovej liečbe jaziev.

Kinesio taping, pomáha ako externá podpora svalom a pridruženým tkanivám. Svaly neumožňujú len pohyb tela, ale tiež podporujú pulzáciu krvných ciev, žilový obeh a tok lymfy. Pri odbornej aplikácii kinesio tapingu, tak dochádza k zlepšeniu látkovej výmeny, na ovplyvnenie lymfatického systému, na podporu hojenia a na tlmenie bolesti. Metódu možno ale využiť aj pri širokej škále ťažkostí.

Tejpovanie ramena - physio&care Bratislava

Tejpovanie chrbta od fyzioterapeuta

Ak pociťujete bolesti chrbta, je veľká šanca, že je to spôsobené zlým držaním. Dobrým spôsobom, ako to napraviť, je tejpovanie chrbta od fyzioterapeuta. Pomôže to zlepšiť prípadné zakrivenie chrbtice a napraviť jej zarovnanie. Tejpovanie chrbta v Bratislave môže pomôcť aj pri bolestiach krížov, bedier a nôh. Ak hľadáte pomoc pri bolestiach chrbta, kontaktujte fyzioterapeuta z physio&care v Bratislave ešte dnes!

Tejpovanie ramena na úľavu od bolesti

Ak máte bolesti ramena, môžete využiť fyzioterapiu, ktorá vám pomôže znížiť bolesť, zlepšiť pohyblivosť a silu ramena. Kineziologická páska je bežná liečba používaná vo fyzioterapii. Môže sa použiť na zníženie bolesti a podporu kĺbov.

Objednajte sa na tejpovanie pod vedením fyzioterapeuta

Objednajte sa na tejpovanie pod vedením profesionálneho fyzioterapeuta. Navštívte naše fyzioterapeutické centrum v Bratislave.