Kinesio taping od fyzioterapeuta

Okrem využitia tejpovania vo fyzioterapii, napríklad na relaxáciu a stimuláciu svalov, spevňovanie kĺbov s tejpovaním dnes mnohí pracujú aj ďalšími spôsobmi.

Máte časté bolesti hlavy a krčnej chrbtice? Trápia vás bolesti bedier, kolena, nestabilné kĺby alebo preťažené svaly? Chystáte sa na tréning, športový výkon alebo trávite dlhé hodiny pri počítači? Vaše ťažkosti zmierni tejpovanie od odborníka.

Tejpovanie Bratislava

Kinesio taping

Kinesiotapeing ako súčasť fyzioterapie dokáže zmierniť aj dlhotrvajúcu bolesť svalov, kĺbov, šliach a prináša úľavu počas akútnych aj chronických ťažkostí pohybového aparátu.

V našom rehabilitačnom centre v Bratislave ponúkame rôzne techniky tejpovania podľa príčin bolesti.

tejpovanie halluxov
tejpovanie ramena
tejpovanie kolena
tejpovanie členka
tejpovanie krížov
tejpovanie chrbta a iné.

Tejpovanie vykonáva len vyškolený fyzioterapeut.

Tejpovanie je užitočným pomocníkom pri vašom športe. Nezabudnite na opatrnosť a chráňte svoje svaly pred nežiaducimi zraneniami alebo im doprajte regeneráciu po úraze.

Tejpovanie aktivuje nervovú a obehovú sústavu a tým pozitívne ovplyvňujú činnosť  svalov a obeh krvi. Dochádza tak k urýchleniu procesu hojenia a regenerácie svalov. Tejpovanie sa vo fyzioterapii používa na prevenciu a liečbu športových úrazov, zmierňuje bolesť a slúži ako opora pre svaly a kĺby.

Je metóda využívaná vo fyzioterapii k ovplyvneniu musculosceletárneho systému. Spočíva v aplikácií pružných pások na postihnutú oblasť. Správnou aplikáciou vhodnej techniky kinesiotapu na postihnutú oblasť aktivujeme reflexnú odpoveď organizmu s cieľom odstrániť patologické zmeny. Tým umožníme pohybovému aparátu návrat do fyziologického funkčného stavu. Týmto postupom riešime natiahnuté, oslabené alebo preťažené svaly, čím odstraňujeme vzniknutú bolesť.

Kinesio Taping je vhodným doplnkom nie len pre terapiu problémov pohybového aparátu, ale predovšetkým ako súčasť prevencie a tým zníženia rizika potenciálneho poranenia.

Tejpovanie ako doplnková liečebná metóda

Tejpovanie je skvelá vec a často slúži ako perfektná doplnková metóda k ďalším liečebným postupom. Lepenie tejpov sa používa vo fyzioterapii ako doplnok po lymfatickej drenáži, alebo napríklad po laserovej liečbe jaziev.

Objednajte sa na tejpovanie pod vedením fyzioterapeuta

Objednajte sa na tejpovanie pod vedením profesionálneho fyzioterapeuta. Navštívte naše fyzioterapeutické centrum v Bratislave.