Manuálna lymfodrenáž

Manuálna lymfodrenáž je terapeutická technika, kedy terapeut jemným tlakom ruky vykonáva konkrétne hmaty, ktorými dochádza k uvoľneniu lymfy a jej ďalšiemu posunu v tele.

Manuálna lymfodrenáž v medicínsko-rehabilitačnom centre

Manuálna lymfodrenáž je terapeutická technika, pri ktorej terapeut jemným tlakom ruky vykonáva konkrétne hmaty, ktoré uvoľnia lymfu.

Manuálna lymfodrenáž

Ide o špeciálnu techniku zameranú na lymfatický systém. Hmaty sa vykonávajú v koži a podkoží, majú kruhový a špirálový charakter, pomalú frekvenciu a priaznivo ovplyvňujú povrchový lymfatický systém a uzliny. Manuálna lymfodrenáž zmierňuje lymfatické opuchy, bolesť a únavu končatín, celulitídu a napomáha detoxikácii organizmu.

Manuálna lymfodrenáž nie je vhodná pri niektorých nepriaznivých zdravotných stavoch. Nevhodná je pre klientov s onkologickým ochorením, pri ochoreniach srdca, pečene, ľadvín, ale tiež pri akútnych bakteriálnych a vírusových ochoreniach, pri akútnom žilovom ochorení, či pri neliečenej hypertenzii.

Dôležitá aj pred operáciou

Aj pred operáciou je vhodná lymfomasáž a fyzioterapia. Zlepší sa hybnosť, zmenší opuch, rana sa následne ľahšie hojí a klient bude rýchlejšie schopný po operácii rehabilitovať a vrátiť sa do bežných denných činností. Nižšia bolestivosť prispieva k pozitívnemu prístupu k liečbe aj pooperačnej liečbe. Manuálna lymfodrenáž pred aj po operácii znižuje riziko vzniku zápalu žíl, trombózy a embólie.

Objednajte sa na lymfomasáž

Objednajte sa na manuálnu lyfodrenáž v Bratislave pod vedením vyškolených odborníkov.

Indikácia manuálnej lymfodrenáže

• Liečba opuchov a edému
  • Regenerácia po operáciách (napr. po cisárskom reze) a úrazoch
  • Príprava pred operáciou pre zlepšenie celkovej kondície pacienta
  • Prevencia vzniku kŕčových žíl
  • Migrény
  • Liečba obezity
  • Ošetrenie celulitídy

Objednajte sa na manuálnu lymfodrenáž

Lymfodrenáž je vhodná na posilnenie organizmu a vďaka pozitívnym detoxikačným účinkom na náš organizmus dochádza tiež k zlepšeniu napätia pokožky, vyhladeniu vrások a zlepšenie stavu celulitídy.

Objednajte sa na manuálnu lymfodrenáž. Navštívte naše medicínsko-fyzioterapeutické centrum v Bratislave.