Fyzioterapia

Princípy fyzioterapie pomáhajú ľuďom zlepšiť pohybovú činnosť svalov,
kĺbov a urýchľujú liečebný proces pohybového aparátu.

Ponúkame vám komplexné odborné vyšetrenie pohybového aparátu sa stanovením diagnózy a krátkodobého aj dlhodobého plánu liečby:

Rehabilitačná liečba fyzioterapia

S čím všetkým pomôže rehabilitácia

Rehabilitácia čiže fyzioterapia má za hlavný cieľ navrátiť poškodenia do predchádzajúceho telesného stavu a zaradiť späť do aktívneho života každého, koho trápia zdravotné problémy, či už následkom úrazu, choroby či vrodenej vady.

Môže ísť o jednoduché cvičenia, ale aj celý komplex nadväzujúcich liečebných procesov, ktoré poznáme pod pojmom liečebná rehabilitácia. Rehabilitačnú liečbu navrhuje a odporúča ošetrujúci lekár.

Fyzioterapia je cielená liečba ťažkostí pohybového aparútu. Fyzioterapia je cielená liečba pohybových ťažkostí ako vyskočenie platničky, bolesť kĺbov, poúrazové stavy a pod.

Poskytované služby

• Diagnostika a terapia funkčných porúch pohybového aparátu
  • Prevencia vzniku bolesti v pohybovej sústave
  • Poúrazová a pooperačná rehabilitácia
  • Fyzioterapia pre športovcov a športové tímy (screening, vyšetrenie, terapia)
  • Fyzioterapia pre zdravie a kondíciu
  • Poradenstvo, vhodné kompenzačné pohybové cvičenia

Fyzioterapia je vhodná pre všetkých

Liečba akútnej či chronickej bolesti pomocou fyzioterapie je čoraz častejšie vyhľadávanou špecializáciou v medicíne. Prostredníctvom špeciálnych techník a prístupov odstraňuje bolesť v pohybovom aparáte.

V našom centre využívame tímovú spoluprácu odborníkov, ktorí sa zaoberajú komplexnou liečbou v odbore fyzioterapia. Tento tím tvoria rehabilitační lekári, fyzioterapeuti, maséri a ďalší odborníci zaoberajúci sa konvenčnými a doplnkovými terapeutickými metódami.

Fyzioterapia pre športovcov

Bolí vás chrbát, kĺby či máte svalový problém? Naši športoví fyzioterapeuti vám pomôžu odstrániť vaše chronické či akútne ťažkosti čo najrýchlejšie!